24option klachten

Klachten over 24option

Alle klachten over 24option van binaire optie handelaren (zoals jij) op een rij, voorzien van onze adviezen en tips om problemen met hen op te lossen.

Laat jouw klacht of opmerking over 24option achter in de “Geef een reactie” sectie hieronder. Wij zullen je snel van antwoord voorzien, normaal gesproken binnen 24 uur. In het geval van onrecht, staan we je met advies en raad bij en reageren als reactie op jouw klacht of opmerking over 24option, zodat jij zonder problemen door kunt handelen bij 24option of een betere broker.

Voor de complete review van 24option, klik hier.

Ben je opzoek naar een betere broker dan 24option, stap dan over naar de populairste Nederlandse broker: abcOptions met de best geteste Nederlandstalige klantenservice! Direct starten bij www.abcoptions.com met 200% extra handelsvolume op je eerste storting van €500 of meer:

Start bij abcOptions met 200% extra handelsvolume

Klachten en opmerkingen over 24option

24 thoughts to “Klachten over 24option”

  1. ben sinds 5 weken bezig mijn geld terug te halen. heb al ervaren dat ze ook niet graag betalen.
    heb mijn geld dus nog niet terug. dan nog als je chat er is haast nooit iemand beschikbaar.
    ben er klaar mee.

    1. Beste Radjin,
      24option is onderdeel van het bedrijf Rodeler Limited en is zodoende gereguleerd door de financiële autoriteit van Cyprus (Cysec) onder het nummer 207/13 (http://www.cysec.gov.cy/en-GB/entities/investment-firms/cypriot/37605/). Voor klachten zal je dus het volgende formulier in moeten vullen: http://www.cysec.gov.cy/en-GB/complaints/how-to-complain/
      Eerst zul je je eigen gegevens in moeten vullen en vervolgens moet je bij het onderdeel “SUMMARY OF YOUR COMPLAINT” je je klacht invullen. Houdt er rekening mee dat het in het Engels moet en dat de volgende data gekozen moet worden:
      – Select CIF *: Rodeler Limited
      – Complain Ref. No given by CIF *: “vul hier jouw 24option rekening nummer in”
      – Complaint’s Cause *: Terms of contract/fees/charges
      – Financial Instrument *: Other –> Binary options
      Daarnaast is het altijd belangrijk om even na te gaan of je bonussen hebt geaccepteerd. Deze belemmeren je altijd om geld op te nemen. Verder is het belangrijk om te blijven proberen om contact met ze te krijgen, het beste is om dit te doen via e-mail, zodat je bewijs opbouwt. Wanneer het op een serieus dispuut uitdraait, dan heb jij in ieder geval alles achter de hand om je geld terug te krijgen.
      Ik hoop dat je je geld spoedig hebt. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan weer contact met ons op en dan zullen wij ook een poging doen om ze zo spoedig mogelijk uit te laten betalen.
      Groet,
      Tradebinaireopties.nl

    2. hoe is het opgelost , heb nu hetzelfde probleem , account is nu ook niet meer bereikbaar en krijg geen nieuw wachtwoord via de mail ??

  2. Ik had op internet gezocht om een gratis demo account te openen en 24 option was waarschijnlijk gratis…
    Ik heb dus geprobeerd maar helaas moest ik eerst een storting maken om te beginnen met een demo account!! Als ik een storting maak, kreeg ik in de “learning package”. Even als het anders gemeld was ( op andere websites ). Ik heb dus gevraagd om uit hun systeem gehaald te worden… Toch blijven ze telefoneren…
    Schandalig!!

  3. Twee jaar geleden heb ik een account geopend bij 24 option. Het is goed begonnen, ik heb 5000€ geinvesteerd en na 1 jaar had ik 6000€ op mijn rekening. Het probleem begon toen ik die geld wilde opnemen. Ik ben nu al bezig met mijn geld terug te nemen… Schandaalig!

    1. Beste Peter,

      Dit is een bekend probleem bij de grotere binaire optie brokers, zoals 24option of eerder Banc de Binary. Maar de vraag is: heb je in het verleden bonussen geaccepteerd? Bonussen zullen je namelijk altijd belemmeren om geld op te nemen.

      We raden je dus aan om dat eerst uit te zoeken en vervolgens de correspondentie zo veel mogelijk op schrift te laten verlopen, zodat je bewijs hebt in het geval je naar de CySEC wilt stappen om het geld op een gerechtelijke wijze terug te vorderen.

      Ik hoop dat je je geld snel terug hebt. Mocht je er niet uit komen vernemen we dat graag.

      Met vriendelijke groeten,

      Tradebinaireopties.nl

  4. Best Tradebinaireopties.nl,
    Ik heb 3 maanden geleden een account bij 24 option gecreerd.
    We waren zeer behulpzaam om geld te storten. Als ik mijn gelde wilde opnemen, zijn ze beindigd met het antwoorden op telefoon, chat en email.
    Hoe kan ik een oficiele klacht indienen?
    Met vriedelijke groeten,
    Patrick

    1. Beste Patrick,

      Vorig jaar had Radjin een zelfde soort vraag gestuurd, zie hierboven onze (Tradebinaireopties.nl) reactie van 02/11/2016. Ik raad je wel aan om eerst alles met henzelf op te lossen en goed te documenteren wat er allemaal gebeurd is. Tip: Neem in je uitbetalingsverzoek ook de eis op dat het geld binnen 10 dagen op je bankrekening staat. Komen ze hier niet aan tegemoet, stap dan naar de CySEC, zoals beschreven in de reactie van 02/11/2016.

      Mocht je na deze uitbetalingsperiode nog steeds niet zijn uitbetaald, neem dan gerust weer contact met ons op.

      Veel succes en mocht je opzoek zijn naar een betrouwbare (Nederlandssprekende) broker die wel snel uitbetaalt, kijk dan eens naar abcOptions.

      Mvg,

      Tradebinaireopties.nl

  5. Ik heb tijdje geleden een account aangemaakt bij 24option, vervolgens was er een nieuws uit Amerika en ik wilde een handel plaatsen, ik had alles voor me om op tijd mijn handel te plaatsen, op het moment dat het nieuws uitkwam ging mijn CFD uit, ik heb binary option, cfd en binary option demo account en cfd demo account, ik had overal kunnen komen behalve op mijn cfd, want ik had
    Mijn geld op mijn CFD staan. Het was een nieuws van FED, zij wisten het dat ik een handel zou plaatsen. Ik had geen handel kunnen plaatsen en toen stuurde ik een email naar mijn account manager, wat de reden was, en op het gegeven moment deed mijn CFD weer, maar ik was heel laat met handel plaatsen maar toch heb ik mijn handel geplaatst maar ik was laat daardoor heb ik 1200EU verloren. Dit is gewoon een dikke manipulatie van 24option. Ik ga mijn geld opnemen bij 24option en wil nooit meer traden met 24option. Ze zijn zeer oplichter, vooral die Nederlandse vestiging in Amsterdam. Ik raad iedereen af om met 24option te traden

    1. Beste Ugur,

      Dankjewel voor het delen van deze betreurenswaardige ervaring. Aan de andere kant moet je je wel altijd afvragen of alsnog een trade wilt plaatsen nadat het moment is vergaan waarop je je de trade aanvankelijk wilde plaatsen. Je geeft namelijk aan dat je de trade de eerste keer niet kon plaatsen, omdat 24option het systeem had geblokkeerd, na of rond het nieuwsevenement van de FED. Daarna heb je na aandringen toch toegang gekregen tot de CFD’s en heb je alsnog een trade geplaatst. Wellicht had je toen ook niet meer moeten traden.

      Dit neemt niet weg dat de CFD’s te allen tijde beschikbaar moeten zijn, FED bericht of niet. Maar het moet gezegd worden dat wij dit geregeld tegenkomen bij online brokers, dat op het moment dat het hen te heet onder de voeten wordt (ze geld dreigen te verliezen met trades), ze de boel afsluiten en er geen trades kunnen worden geplaatst. Naast 24option ontvangen we ook veel klachten hieromtrent van de brokers DBSwiss, EZTrader, OptionClub, ZoomTrader en Stockpair.

      Om op safe te traden en wat wij sowieso ook van harte aanraden is het handelen met langere termijn opties, die een looptijd hebben van een dag of langer. Met onze (lange termijn) handelssignalen hebben we zodoende al een aardig rendement behaald op onze investeringen. Kijk hier ook eens naar!

      Tot slot komt als eerlijke Nederlandstalige broker abcOptions verreweg het beste uit de bus. Dus als je opzoek bent naar een eenvoudige en transparante broker maak dan een account aan bij abcOptions.

      Ik hoop dat je weer snel van verlies naar winst gaat.

      Mvg,

      Tradebinaireopties.nl

  6. Goeiemiddag
    Ik wil graag mijn geld opnemen maar ik kan het helaas niet opnemen

    En vervolgens bel ik niemand neemt op?

    Graag zie ik een reactie tegenmoet

    1. Hi Erhan,

      We horen helaas wel eens vaker dat het lastig is om met 24option in contact te komen. We raden je aan om naast te bellen ook vooral te mailen, zodat je schriftelijk bewijs hebt. In je e-mail is het goed om een termijn te stellen, van bijvoorbeeld een week, waarbinnen je een reactie van hen verwacht. Reageren ze niet binnen de door jou gestelde periode dan kan je altijd refereren naar hun plicht om te antwoorden in verband met hun registratie als financiële dienstverlener.
      24 option heeft namelijk een CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission) registratie onder CIF-licentienummer 207/13. Zij staan daar geregistreerd onder de naam Rodeler Limited. In het uiterste geval kan je een officiële klacht bij de CySEC indienen door je gegeven in te vullen op de volgende klachten website van de CySEC: https://www.cysec.gov.cy/en-GB/complaints/how-to-complain/. Bij het indienen van deze klacht is het ook belangrijk om een goed gedocumenteerde beschrijving te geven van je klacht en de stappen die je hebt ondernomen om met 24option (Rodeler Limited) in contact te komen (hierbij helpen de mails die je eerder hebt gestuurd).
      Maar vaak is het al voldoende om naar de broker 24option te dreigen dat je eventuele stappen naar de CySEC overweegt.
      We hopen dat je snel je geld terug hebt en mocht het niet lukken, dan vernemen we dat graag om je verder te helpen.
      Veel succes en mvg,
      TradeBinaireOpties.nl

  7. Goedemorgen,

    Ik probeer nu al een aantal dagen een account aan te maken zonder succes.
    Als ik mijn rijbewijs wil browsen lukt dat niet, krijg ook geen foutmelding!
    Wat doe ik verkeerd?

    Groet,
    Edwin

    1. Beste Edwin,

      Helaas moeten we je het antwoord schuldig blijven in zake technische vragen over het platform. Echter het zou kunnen zijn dat het iets te maken heeft met je browser instelling, dat bepaalde opties uitgeschakeld staan. Daarom is het aan te raden om het met een andere browser te proberen, bijvoorbeeld met Firefox, Edge, Chrome of Opera. Mocht het daarna nog steeds niet lukken dan raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice van 24option.

      Veel succes en mvg,

      Tradebinaireopties.nl

  8. Ook hier geen geld terug, e-mail wordt niet beantwoord, telefoon wordt niet beantwoord, chat werkt nooit, is altijd te druk. Klantenservice nergens te bereiken.

    Oh ja toch een mail: of ik even een kopie van de voor- en achterkant van mijn creditcard wil opsturen, in kleur anders wordt het niet behandeld. Het geld is teruggestort op mijn 24 option rekening echter geen geld zichtbaar naar mijn account terug gestort terug te vinden.

    Een kopie van de voor- en achterkant van je creditcard…….

    1. Beste Leonard,

      Het is schering en inslag bij 24option. De laatste tijd lijken ze er een potje van te maken wat betreft het afhandelen van klachten/uitbetalingen.

      Wat betreft het wijze waarop uw account geverifieerd moet worden. Het is standaard dat er gevraagd wordt voor een kopie van 1. een ID, 2. een brief om het adres te controleren en 3. een kopie van de credit card (wanneer je daarmee hebt betaald). Het is bij het versturen van deze documenten wel raadzaam om zeer gevoelige informatie af te dekken, zoals je BSN nummer en een gedeelte van het credit card nummer.

      Zoals in eerdere antwoorden op klachten over 24option al is gezegd is het belangrijk om alles goed te documenteren, door het bewaren van de communicatie en het stellen van termijnen waarbinnen jij een antwoord van hen verwacht. Op deze manier hou je het overzichtelijk voor jezelf en mochten zij verzuimen in de afhandeling van klachten, dan kan je de documenten goed gebruiken voor een officiële klacht bij de CySEC (de Cypriotische AFM waarvan zij een handelsvergunning hebben).

      Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je uitbetaling snel wordt verwerkt.

      Met vriendelijke groet,

      Tradebinaireopties.nl

  9. Een wwe op 5 geleden geprobeerd een account aan te nmaken bij 24 option. Dan moet je zonder dat je geverifieerd bent een minimum bedrag storten van 250,- euro. Het verifieren daarna lukte niet dus ik kon niets met mijn geld doen. Ik ben toen opgebeld door ze en ik kon de benodigde papieren mailen en ze zouden mijn account verifieren. Dat is niet gedaan! Ik heb toen na 2 weken verzocht om de boel te annuleren omdat ze zich niet aan hun afspraak houden. Nog eens 3 weken later na een hoop belachelijke mails van hun kreeg ik slechts 80% teruggestort! Hier ben ik het dus in het geheel niet mee eens. Ze zeggen dat het in hun voorwaarden staat dat als je niet gehandeld hebt ze 20% inhouden. Alleen ik heb helemaal niet de kans gehad om te handelen omdat ze hun afspraken niet nakomen en mijn account niet geverifieerd was!! Vandaag weer zo’n bla bla ventje van ze aan de telfoon gehad die dan gaat vragen hoeveel ik van plan was te investeren en dat ie mijn account wel even ging verifieren. Ik heb toen voor de zoveelste keer gezegd dat ik helemaal klaar ben met bedrijven die zo werken en dat ze gewoon alles moeten annuleren en het gehele bedrag moeten terugstorten!! Dan word er gewoon gezegd dat ze dat niet doen. Het zijn gewoon een stelletje ordinaire oplichters die helemaal niet doen wat ze zeggen. Ik ga dan ook gewoon aangifte doen tegen ze want dit zijn belachelijke praktijken1

    1. Beste heer Vedder,

      Dat is heel vervelend om te horen. Het doen van aangifte is de juiste weg. Daarnaast kan je ook bij de AFM een melding maken van hun handelswijze en een klacht indienen bij de CySEC (de Cypriotische AFM) waar zij geregistreerd staan. In een eerdere reactie op een klacht hebben we het volgende geschreven voor het indienen van een klacht tegen 24option:

      24 option heeft namelijk een CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission) registratie onder CIF-licentienummer 207/13. Zij staan daar geregistreerd onder de naam Rodeler Limited. In het uiterste geval kan je een officiële klacht bij de CySEC indienen door je gegeven in te vullen op de volgende klachten website van de CySEC: https://www.cysec.gov.cy/en-GB/complaints/how-to-complain/. Bij het indienen van deze klacht is het ook belangrijk om een goed gedocumenteerde beschrijving te geven van je klacht en de stappen die je hebt ondernomen om met 24option (Rodeler Limited) in contact te komen (hierbij helpen de mails die je eerder hebt gestuurd).

      Vaak helpt het al om te dreigen met het stappen naar een autoriteit. Maar je maakt zeker een goede kans om je geld terug te krijgen, want het is inderdaad niet normaal, dat je niet al je geld terugkrijgt in het geval je niets hebt kunnen doen wanneer zij in gebreke zijn door het niet kunnen verifiëren van je account.
      Mocht je nog opzoek zijn naar een andere broker die wel betrouwbaar is, dan raden wij abcOptions aan. Zij hebben een volledige Nederlandstalige site en de beste Nederlandse support.
      Hopelijk heb je je geld snel terug en kan je snel ergens anders gaan handelen met opties.
      Mvg,
      Tradebinaireopties.nl

  10. Dag dames en heren.

    Vorig jaar (ongeveer maart 2017) kreeg ik de tip van bekenden om bij 24Option in opties te gaan handelen. Maar dat durfde ik niet. Ik ging eens op de site kijken en maakte een oefenaccount aan, zoals mij geadviseerd was.
    Al vrij snel werd ik gebeld door iemand van 24Option. Ik hoefde verder geen echt account aan te maken en ze zouden mij overal bij helpen. Maar ik was heel terughoudend en had ook weinig tijd om mij in de materie te verdiepen. Dat zei ik ook steeds. Ook dat ik er nogal bang van was. Geen probleem, ik kreeg iemand die me bij de hand zou nemen.
    Op een dag werd mij gevraagd of ik nog ergens anders een aandelenrekening had lopen. Die moest ik opzeggen en wel het geld overhevelen naar hun rekening. Dat weigerde ik op dat moment. Dan moest ik toch alvast € 250,– overmaken. Die kon ik ten alle tijden weer teruggestort krijgen. Werkelijk ten alle tijden, werd mij diverse malen verzekerd. Daar deed ik nog niks mee, want ik had een oefenaccount, dus hoefde verder nog niet te handelen. Ik heb die € 250,– overgemaakt. Vaak mensen aan de telefoon gehad, maar ik had gewoon
    geen tijd. Ik voelde mij er ook niet goed bij. Hoor van iedereen dat handelen in opties tricky is. Dat is best moeilijk. Enkele weken geleden werd ik weer gebeld en heb ik gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Die bewuste persoon gevraagd of hij mijn geld kon terugstorten. Dat kon niet. Dus probeerde ik het zelf. Maar ik kwam niet verder, dus ben ik ze gaan mailen. Toen kreeg ik te horen dat ik mijn geld niet terugkreeg. Want inactiviteit kostte hen geld. Ik heb nooit ergens in gehandeld zelfs niet op het oefenaccount. En nu foetsie die € 250,–. Ik heb er al diverse mails aan gewaagd, maar helaas. Ik krijg geen positief bericht van ze. Ik heb ook gedreigd dat ik ze op Facebook met mails zal bestoken. Ook daar zijn ze ongevoelig voor tot nu toe.
    En wat moet ik nu doen. Ik vind het veel geld, en wil het er zo maar niet bij laten zitten.

    1. Beste heer Hoogsteder,

      Dit verhaal hebben we begin van de maand ook gehoord van de heer Vedder, zie zijn klacht over 24Option van 9 februari. In zijn geval heeft 24Option na veel “belachelijke mails van hun” slechts 80% van zijn storting teruggekregen.

      Wil je stappen ondernemen, dan is het het beste om een officiële klacht over 24Option in te dienen bij de CySEC (deze financiële autoriteit heeft namelijk de Europese licentie van 24Option afgegeven). De wijze waarop je deze officiële klacht kan indienen staat in eerdere reacties beschreven. Daarnaast kan je het ook altijd nog aankaarten bij de Nederlandse beurswaakhond AFM.

      Ik hoop dat je snel jouw ongebruikte inleg van 24Options terugkrijgt en snel een betrouwbare broker vindt waarbij je onbezorgd kan handelen.

      Veel succes en graag vernemen we de uitkomst.

      Mvg,

      Tradebinaireopties.nl

  11. Ook mijn start bedrag wordt niet teruggestort, zoals ik al 3 jaar geleden heb gevraagd.
    Ook geen enkel respons dan dat ik door andere Brokers wordt gebeld, met de vraag of ik wil handelen. Net dus.
    Ik heb nog geen enkele stap gedaan met het handelen en dan nog geen enkel respons.
    Ik ga het nog 1 keer proberen met de melding dat ik dit niet over wilt laten aan mijn familie leden na mijn dood.
    Voor die tijd wil ik toch echt wel die E. 250 euro retour.
    Liefst dit jaar nog.

    1. Beste Nanette,

      In de bovenstaande comments hebben we uitgelegd dat wat je zou kunnen doen om je geld terug te krijgen. Het is ten eerste belangrijk om een dossier bij te houden van alle communicatie tussen jou en 24option. Daarnaast is het aan te raden om termijnen te stellen waarbinnen je een antwoord van hen verwacht en je geld terug op je rekening wilt hebben. Een reactietermijn van 10 werkdagen is meer dan redelijk. Mocht je dan nog steeds geen antwoord van hen hebben ontvangen of je geld teruggekregen hebben, dan kan je met behulp van dit dossier eenvoudig een goed onderbouwde klacht neerleggen bij de AFM of de CySEC (de Cypriotische AFM).

      We hopen je hiermee een beetje op weg geholpen te hebben en dat je snel je geld terug hebt.

      Veel succces,

      Tradebinaireopties.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *