anyoption klachten

Klachten over anyoption

BELANGRIJKE UPDATE 23 november 2017: anyoption is gestopt met het aanbieden van binaire opties en er kan dus niet meer bij deze (voormalig) binaire optie broker worden gehandeld. Uit een artikel van de website financemagnates van 29 juni, blijkt dat invest.com anyoption heeft gekocht onder de conditie dat het zijn binaire optie activiteiten zou afstoten. Dit is nu een feit en anyoption is niet meer! Lees hieronder hoe je je geld van je anyoption account veiligstelt.

Alle klachten over anyoption van binaire optie handelaren (zoals jij) op een rij, voorzien van onze adviezen en tips om problemen met hen op te lossen.

Laat jouw klacht of opmerking over anyoption achter in de “Geef een reactie” sectie hieronder. Wij zullen je snel van antwoord voorzien, normaal gesproken binnen 24 uur. In het geval van onrecht, staan we je met advies en raad bij en reageren als reactie op jouw klacht of opmerking over anyoption, zodat jij zonder problemen door kunt handelen bij anyoption of een betere broker.

Ben je opzoek naar meer informatie over het binaire optie platform van anyoption en de functionaliteiten die het biedt? Klik dan hier en lees alles wat je moet weten van deze binaire optie aanbieder.

Ben je helemaal klaar met deze buitenlandse broker, stap dan over naar de populairste Nederlandse broker: abcOptions met de best geteste Nederlandstalige klantenservice! Direct starten bij www.abcoptions.com met 200% CASH op investeringen van € 200 of meer:

Start bij abcOptions met 200% extra CASH

Klachten en opmerkingen over anyoption

22 thoughts to “Klachten over anyoption”

  1. Hallo Tradebinaireopties.nl,

    Een tijdje geleden heb ik een rekening geopend bij Anyoption en wil nu veranderen naar een andere, Nederlandstalige broker, althans waar je WEL gewoon in het Nederlands geholpen kan worden. Dus ik wil mn anytions account sluiten, alleen hebben ze dit nog steeds niet gedaan, heb er ook wel een aardig bedrag op staan gelukkig. Dit is nu 2 weken geleden. Het probleem is dat ik ze ook niet te pakken krijg. Waar het om gaat is dat ik dus geen reactie van ze heb ontvangen + mijn saldo nog niet heb ontvangen. Nou in ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp. Groet,

    Adrie.

    1. Beste Adrie,

      We begrijpen je klacht over anyoption. Onze ervaring met de klantenservice van anyoption is best OK, al is het zoals je zegt helaas wel in het Engels. Om je in ieder geval zo goed mogelijk te helpen, hebben wij zojuist contact opgenomen met de klantenservice van anyoption én zij hebben ons verzekerd dat jouw uitbetaling nog deze week zal plaatsvinden. Tevens zal je een bevestiging krijgen van het sluiten van je handelsrekening.

      Wat betreft het tweede gedeelte van je verzoek: Wanneer je verder wilt traden met een andere Nederlandstalige broker, die de service wel op orde heeft, dan raden we je aan om een kijkje te nemen naar de binaire optie brokers abcOptions, Stockpair of ZoomTrader.

      Graag nog wel je reactie mochten de winsten niet zijn uitbetaald.

      Met vriendelijke groet en een fijne dag,

      TradeBinaireOpties.nl

  2. Beste,

    Ook ik heb geen al te beste ervaringen met hun klantenservice. Ik wens namelijk mijn account stop te zetten en heb hen hieromtrent al verschil e-mails gestuurd de voorbije 2 weken. Maar helaas wacht ik ook nog steeds op antwoord…

    1. Beste Wesley,

      Het kan altijd even duren voordat je bevestiging krijgt op het sluiten van je account, maar het is niet redelijk, dat dat langer duurt dan 2 weken. Wanneer je een officiële klacht wilt neerleggen, dan kan dat met het volgende formulier https://images.anyoption.com/pdf/complaint-form.pdf. Dit klachtenformulier kan je dan vervolgens opsturen naar compliance@anyoption.com.
      Sowieso raad ik je aan om je opzeggingsmail nogmaals te versturen naar compliance@anyoption.com, voeg daarin dan ook een zin toe, waarin je meldt dat je binnen 10 dagen je account gesloten wilt hebben en een eventueel resterend saldo op je bankrekening gestort wilt zien.
      Hebben ze na de door jouw gestelde termijn nog steeds niets van zich laten horen, neem dan nogmaals contact met ons op en wij gaan er voor je achteraan.
      Veel succes en met vriendelijke groet,
      Tradebinaireopties.nl

  3. Ik ben nu echt helemaal klaar met deze graf tering broker. Ze doen helemaal niets en proberen me alleen maar meer te laten storten. Ben sta nu al meer dan 6k in de min. Ik ben er helemaal klaar mee. Als klapper op de vuurpijl geven ze ook niet thuis als ik hun vriendelijk verzoek mijn account te sluiten en m’n resterende geld terug te storten. Mijn email is bij julllie bekend, gaarne het verzoek mij te helpen om van deze oplichters af te komen.

    1. Goedemiddag Wout,

      Bedankt voor je reactie. Wij hebben de laatste tijd zelf ook steeds meer problemen om hen te benaderen. Vroeger hadden we een hele makkelijke relatie met hen. We hebben je verzoek naar hen doorgestuurd en gevraagd om zo spoedig mogelijk aan je verzoek tegemoet te komen. We komen per mail bij je terug binnen een week :)

      Mede dankzij jouw ervaring en de vele meldingen die we in onze mailbox krijgen, hebben we besloten om anyoption af te waarderen op onze aanbevolen brokerslijst. Als wij volgende maand weer meer dan 10 negatieve meldingen krijgen, dan zullen wij alle relaties met anyoption verbreken en deze niet meer aanbevelen. Het lijkt er namelijk op dat anyoption de kant van Banc de Binary op gaat. Deze heeft recentelijk de stekker eruit getrokken.

      Als advies raden we je aan om de best geteste broker abcOptions te gaan gebruiken voor al je binaire optie activiteiten. Tot nu toe hebben zij bewezen verreweg de beste klantenservice te hebben in de binaire optie industrie.

      Veel succes en we houden contact en zullen er alles aan doen om je fondsen terug te krijgen.

      Met vriendelijke groeten,
      Tradebinaireopties.nl

  4. Hallo,
    Ik heb die site geprobeerd en ging eigenlijk goed tot het punt waar ik mijn geld wilde opnemen.
    Dan begon de nachtmerrie… Ik ben nu al 3 maanden bezig om mijn geld (2000€) terug te nemen.
    Waar kan ik een eerlijk broker op internet vinden?!
    Bedankt voor de reactie en procifiaat voor de handelssignalen! Echt interessant!

    1. Beste Rick,

      Bedankt voor je klacht over anyoption en je vraag welke broker we je aan zouden kunnen raden.

      Ten eerste, heb je je geld al terug en heb je bonussen geactiveerd? Bonussen komen namelijk bijna altijd met handelsvoorwaarden en zullen je belemmeren in het opnemen van je geld. Daarnaast is het heel belangrijk om schriftelijke vragen en reacties van anyoption te verzamelen. Deze kunnen namelijk altijd handig zijn ter bewijsvoering tijdens een mogelijke rechtszaak. Ze hebben een licentie van de Cypriotische Beurs”waakhond” CySEC (waar ze geregistreerd staan onder de naam “Ouroboros Derivatives Trading Ltd” en zijn verplicht om jou openheid van zaken te verschaffen over alles wat met jouw handelsaccount te maken heeft. Mocht je er bij anyoption niet uitkomen, laat het ons dan weten.

      Wat betreft je tweede vraag, of we je een eerlijke broker kunnen aanraden. Het antwoord hierop is simpel: abcOptions. Van alle brokers die wij hebben getest hebben zij het meest complete aanbod van assets, zijn heel transparant in de weergave van hun expiry rates (iets dat bij bijvoorbeeld anyoption of optie24 wel anders is) en hebben verreweg de beste klantenservice van alle binaire optie brokers. Tot slot zijn bijna al onze handelssignalen compatibel met het platform van abcOptions, vanwege het grote asset aanbod.

      Ik wens je veel succes met het handelen van binaire opties en doe dat dan inderdaad wel bij een eerlijke broker, zoals abcOptions.

      Met vriendelijke groeten,

      Tradebinaireopties.nl

  5. Beste Tradebinaireopties.nl,
    Ik wil u eerst bedanken voor uw handelssignalen die echt goed werken.
    Ik wil ook melden dat met anyoption is altijd gemakkelijk geld op het account te storten, maar nog geen geld hebben kunnen opnemen. Ze hebben altijd een nieuwe reden (iets niet leesbaar, papieren die minder dan 2 weken oud moeten zijn voor de verificatie van de account, enz.)
    Helemaal dingen die niet gezegd worden als je aanmeldt.
    Kennen jullie een broker die echt de mensen uitbetaalt?
    Dank u wel!

    1. Hallo Maria,

      Daar kunnen we simpel over zijn, open een account bij abcOptions. Zij hebben verreweg de beste en snelste service als het gaat om het helpen en uitbetalen van klanten. Daarnaast, en ook niet geheel onbelangrijk, ze spreken gewoon Nederlands. Tot slot zijn alle binaire optie handelssignalen ook nog eens compatibel met het platform van abcOptions.

      Wat betreft anyoption, daar ontvangen we de laatste tijd meer klachten van en we overwegen om anyoption van onze site te halen.

      Met vriendelijke groet,

      Tradebinaireopties.nl

  6. Beste, de afgelopen tijd word ik een beetje gek van het feit dat ik geen trades kan plaatsen op het moment dat ik dat wil. Keer op keer krijg ik een bericht dat ik de binaire optie niet kan kopen. Het irritante is dat ik hier in het begin geen last van had en nu ik de afgelopen tijd goed winst heb gemaakt wel. Is hier meer over bekend en wat kan ik hier aan doen, behalve direct te stoppen? Alvast bedankt voor jullie hulp. Ps. Zeer fijne site, blijf zo doorgaan :)

    1. Hier nog iemand met dit vervelende probleem. Sinds ik winst maak, merk ik steeds vaker dat ik geen opties kan kopen wanneer ik wil. Ik heb anyoption hier op aangesproken, maar die zien geen problemen en vertellen dat het aan mijn computer zou liggen :|

  7. Goedenavond,
    Reeds een account geopend bij anyoption, nu kreeg ik verschillende fout meldingen met de creditcard zo ik had het gehele proces stopgezet. Blijkt dat ze toch geld hebben afgeschreven, heb meerdere emails naar ze gestuurd en gebeld maar krijg geen gehoor. Nu zag ik dat er ook geen tegoed meer staat onder mijn account En dit zou naar een betaalkaart zijn gestort. Maar tot op heden nooit iets mogen ontvangen….
    Weten jullie hoe ik hiermee moet om gaan en of hoe ik in contact kan komen met Anyoption??
    Mvg.

    1. Beste M.Z.,

      Ten eerste raden we je aan om altijd alle communicatie met hen te documenteren. Dit kan namelijk handig zijn in het geval je een officiële klacht in dienen bij de Cypriotische Autoriteit financiële markten (CYSEC). Anyoption heeft namelijk een vergunning voor het aanbieden van financiële producten bij de CYSEC, waar ze geregistreerd staan onder het CYSEC-licentienummer: 187/12 en via de naam Ouroboros Derivatives Trading Ltd. Via de volgende link kan je een officiële klacht over hen indienen: https://www.cysec.gov.cy/en-GB/complaints/how-to-complain/. Maar wacht hier nog mee tot je helemaal geen gehoor meer van hen krijgt.

      Voor nu is het belangrijk om een nieuwe e-mail naar hen te sturen (support@anyoption.com en naar een eventueel contactpersoon/account manager van anyoption) en daarin een termijn te vermelden waarbinnen jij een antwoord van hen verwacht. Normaal gesproken zijn zij verplicht om binnen een week op een e-mail te reageren. Vermeld in je e-mail dat je uiterlijk binnen 7 natuurlijke dagen een antwoord heb. Vermeld in deze e-mail ook zo veel mogelijk gegevens die jouw kant van het verhaal duidelijk en helder onderbouwen en dat het probleem bij hen ligt.

      In het geval dat je binnen de gestelde termijn nog steeds geen antwoord heb, dan is het aan te raden om een mail te sturen waarin je schrijft over te gaan tot een officiële klacht tegen Ouroboros Derivatives Trading Ltd – CYSEC-licentienummer: 187/12 bij de CYSEC. Daar worden ze in ieder geval niet echt vrolijk van. Probeer in de beschrijving van de klacht ook zo concreet mogelijk te zijn en namen te noemen van anyoption medewerkers.

      Tot slot is het goed te weten, dat het natuurlijk altijd mogelijk is dat iets vertraagd door kan komen. Maar zij moeten je daar wel van op de hoogte stellen. Geen reactie op mails of telefoontjes is onacceptabel voor een broker.

      We hope je hiermee op weg te hebben geholpen en dat je je geld snel terug op je rekening hebt.

      Mocht je er niet uitkomen en heb je meer hulp nodig, dan horen we het graag van je. Ook als het weer opgelost is.

      Veel succes en met vriendelijke groet,

      Tradebinaireopties.nl

      Ps. In het geval je opzoek bent naar een nieuwe (binaire optie) broker, dan is ons advies het Nederlandstalige abcOptions.

  8. Hallo,
    Ik probeer nu al enkele weken mijn account te stoppen en mijn geld terug te vragen.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit nu aan moet pakken?
    Anyoption bestaat niet meer.
    Is het een idee om eerst naar de nieuwe partij over te gaan? en dan te stoppen?

    Met vriendelijke groeten,
    Jacques Germain.

    1. Hi Jacques,

      Bedankt voor je bericht. Wij waren hier nog niet van op de hoogte, aangezien we ook al tijden niet meer gebruik maken van het platform van anyoption. Daarbij hebben wij ook al eerder gemerkt dat hun handelswijze wat betreft het (tijdig) uitbetalen van klanten niet koosjer verloopt.

      Bericht van anyoption op hun website dat ze gestopt zijn.

      Hoe te handelen om je geld terug te krijgen van anyoption

      Wanneer je geld hebt staan op je anyoption rekening, dan is het zaak om ten eerste in te loggen op je anyoption account en een uitbetalingsverzoek te doen. Vervolgens zal je ze per e-mail aan moeten schrijven. Zij hebben de verplichting om je tegoeden uit te betalen, want die zouden veilig moeten zijn, aangezien ze die volgens “de regels” van de CySEC (Cypriotische Autoriteit Financiële Markten) op een aparte rekening geregistreerd moeten worden. Zet in de correspondentie naar hen toe ook altijd een termijn waarop jij je antwoord verwacht, normaal gesproken binnen 5 werkdagen. Hebben ze binnen deze periode geen actie ondernomen en heeft anyoption je niet uitbetaald, stuur dan een herinnering met het verzoek de sluiting van de anyoption rekening plus het uitbetalen van de tegoeden in orde te maken.
      Het sturen van deze e-mails is allemaal ter documentatie, want op het moment dat anyoption weer verzaakt dan kan je altijd nog stappen ondernemen om een officiële klacht in te dienen bij de CySEC. Die officiële klacht over anyoption kan je doen via de CySEC website: https://www.cysec.gov.cy/en-GB/complaints/how-to-complain/
      Belangriijke informatie die je moet weten over anyoption’s CySEC registratie: anyoption is geregistreerd onder de naam “Ouroboros Derivatives Trading Ltd” en heeft als CySEC licentie nummer 187/12.

      Zie https://www.cysec.gov.cy/en-GB/entities/investment-firms/cypriot/37622/ voor meer info.

      Welke binaire optie broker te kiezen in plaats van anyoption?

      De beste binaire optie broker is abcOptions. Ze zijn transparant in wat ze doen, brengen geen kosten in rekening voor je handelsaccount, betalen snel uit en ze hebben een snelle en betrouwbare klantenservice. Je kan simpel een account aanmaken bij abcOptions op https://www.abcoptions.com/nl/registration. Ze bieden je ook de mogelijkheid om eerst te kosteloos en zonder verdere verplichtingen te oefenen met een demo. Tot slot zijn onze handelssignalen exclusief beschikbaar voor de traders van het abcOptions platform.

      1. Graag wilde we nog een toevoeging plaatsen bij dit bericht. Zo stelden we namelijk dat anyoption is geregistreerd bij de Cypriotische beurswaakhond CySEC met de naam Ouroboros Derivatives Trading Ltd en onder nummer 187/12. Dit klopt. Echter hebben we opgemerkt dat Ouroboros Derivatives Trading Ltd, waaronder de merken anyoption en copyop vallen, zijn gekocht door GS Sharestocks Ltd (eigenaar van het merk/website invest.com). Deze partij is er verantwoordelijk voor dat de binaire optie activiteiten van anyoption zijn gestopt. Zij willen namelijk niet verder investeren in deze vorm van handelen. Aangezien GS Sharestocks Ltd de eigenaar is van anyoption, is het daarom ook aan te raden om, in het geval anyoption totaal geen antwoord geeft op je claims, GS Sharestocks aan te schrijven. Hieronder vind je de contactinformatie van GS Sharestocks Ltd:

        GS Sharestocks is ook geregistreerd bij de SySEC onder licentie nummer 262/14.

        CySEC info:

        • Name: GS Sharestocks Ltd
        • Address: 1, Chrysanthou Mylona and Griva Digeni Street, Panayides Building, 3030 Limassol
        • Licence Number: 262/14
        • Licence Date: 29/12/2014
        • Company Registration Number: 334789
        • Telephone: +357 25 654 179
        • Fax: +357 25 334 440
        • E-Mail: compliance@invest.com
        • Approved Domains: http://www.invest.com; http://www.getstocks.com
        • Other Information: Previous Name: Stox Ltd
  9. Goedemorgen,

    Geruime tijd geleden heb ik € 250,- op mijn account bij Any Option gezet. Helaas kreeg ik een engelstalige accountmanager, die zijn afspraken om te bellen steeds niet nakwam. Op mijn verzoek om een andere, nederland sprekende accountmanager werd gereageerd dat ik een andere accountmanager zou krijgen. Die is er nooit gekomen. Ik heb verder niets meer gedaan, snapte er helemaal niets van. Nu wil ik mijn geld terug, maar gebleken is dat any options niet meer bestaat. Na inloggen zie ik dat er geen geld op mijn rekening meer staat, ik vraag me af waar mijn € 250,– is gebleven. Hoe kan ik dat geld terug krijgen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

    1. Beste Wilma,

      Dit is zeer vervelend om te horen. We raden je aan om mails te versturen naar anyoption (support@anyoption.com) met daarin een uitbetalingsverzoek van het gestorte bedrag. Het belangrijk om in je mails een termijn te vermelden waarbinnen je een antwoord verwacht (normaal gesproken binnen 5 werkdagen). Wanneer anyoption verzuimt te reageren of uit te betalen, dan kan je deze communicatie goed gebruiken om een officiële klacht in te dienen.

      Daarnaast is het wellicht een goed idee om contact op te nemen met “invest.com”. Zij hebben anyoption (en hun hele klantenbestand) overgenomen en misschien dat zij je van meer informatie kunnen voorzien.

      Hopelijk heb je je geld snel terug en kan je anyoption voor altijd uit je hoofd zetten.

      Mvg,

      Tradebinaireopties.nl

    1. Beste Marcel,

      Zou je iets specifieker kunnen zijn over je klacht? Heeft u bijvoorbeeld een bonus geaccepteerd, heeft u gehandeld, of heeft u anyoption opdrachtgegeven om voor u te handelen? Wanneer heeft u deze storting gedaan? Want anyoption rekent administratiekosten op het moment u een bepaalde tijd geen gebruik maakt van uw account. Wanneer we meer info hebben dan kunnen we je beter helpen.

      Ook raden we je aan om de antwoorden op de bovenstaande vragen door te nemen. Hierin staat namelijk beschreven wat je kunt doen om je balans bedrag terug te krijgen. anyoption is namelijk op sterven na dood en we verwachten niet dat je ooit nog iets van hen gaat horen. Hun klantenbestand is echter wel overgenomen door invest.com en wellicht dat je hen juridisch aansprakelijk kan stellen om je anyoption balans te recupereren.

      Veel succes en we horen graag van je als je nog iets wilt aanvullen, zodat we je beter kunnen helpen.

      Met vriendelijke groet,

      Tradebinaireopties.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *