banc de binary klachten

Klachten over Banc de Binary

13/01/2017 – BELANGRIJK: Banc de Binary staat aan de rand van de afgrond. Mocht je er een account met balans hebben, probeer dan zo snel mogelijk alles er van af te halen. Leer hier ook het verontrustende bericht van Reuters.com.

Alle klachten over Banc de Binary van binaire optie handelaren (zoals jij) op een rij, voorzien van onze adviezen en tips om problemen met hen op te lossen.

Laat jouw klacht of opmerking over Banc de Binary achter in de “Geef een reactie” sectie hieronder. Wij zullen je snel van antwoord voorzien, normaal gesproken binnen 24 uur. In het geval van onrecht, staan we je met advies en raad bij en reageren als reactie op jouw klacht of opmerking over Banc de Binary, zodat jij zonder problemen door kunt handelen bij Banc de Binary of een betere broker.

Wil je meer te weten komen over het platform van Banc de Binary, klik dan hier om de complete review te lezen.

MAAK GEEN ACCOUNT MEER AAN bij deze buitenlandse broker, ga voor de populairste Nederlandse broker: abcOptions met de best geteste klantenservice! Direct starten bij www.abcoptions.com met 200% extra handelsvolume op je eerste storting van €500 of meer:

Start bij abcOptions met 200% extra handelsvolume

Klachten en opmerkingen over Banc de Binary

3 thoughts to “Klachten over Banc de Binary”

  1. Via een advertentie zag ik een heel lang verhaal van Frits van Dijk over een systeem van handelen in binaire opties. Hij kon maximaal 20 personen coachen. En als je geen winst zou halen betaalde hij jouw 10.000 euro uit eigen zak. Ja, te mooi om waar te zijn. Ik heb toch verdere informatie willen hebben en heb 1 x doorgeklikt en mijn gegevens, naam e mail en telefoonnummer ingevuld. Frits reageerde gelijk maar terug mailen gaat niet. Dus Frits van Dijk is spoorloos. Wel werd ik gelijk gebeld uit london en kreeg een mail van Sebastian Cole van Banc de Binairy. Er werd ingesproken dat men verdere informatie van mij moesten hebben. Ik heb via mail geantwoord geen interesse te hebben en wilde mijn gegevens uit hun bestand hebben. Maar men weet niet van ophouden. Het nummer van london geblokkeerd. Maar dan wordt er gebeld uit Helsinki. Ook geblokkeerd en dan wordt je weer uit een ander land gebeld. Dit is n.m.m. een criminele organisatie in ieder geval hun aanpak. Zeer vervelend. Niet aan beginnen dus. Het hele binaire gedoe wordt hierdoor in een foute hoek gezet.
    Maar weer een mail gezonden maar of het iets uitmaakt? Ik denk het niet. Hoe kan ik dit laten stoppen?

    1. Beste N. Bouwen, dit is heel herkenbaar. Toen wij de review van Banc de Binary schreven viel ons al meteen de uiterst gebrekkige klantenservice op.

      Echter ten eerste moet je er zeker van zijn dat het werkelijk Banc de Binary is die je belt en niet, een zogenaamde, introducing broker (iemand die klanten levert aan een broker, bijvoorbeeld deze Frits van Dijk). Daarom raad ik je aan om Banc de Binary te contacteren en ten eerste te vragen of jij als klant bij hen geregistreerd staat. Dan zijn er twee mogelijkheden:

      1. Je staat bij hen geregistreerd. Dan heb je gewoon het recht om uit te schrijven (in het Engels: opt out), zoals zij in hun privacy policy staat beschreven:
      Contact Clients
      From time to time the Company may contact clients whether by phone or email for the purpose of offering them further information about the Company, binary options trading or financial market trading. In addition the Company may, on occasion, seek to contact clients, whether by phone or by email, for the purpose of informing them of unique promotional offerings provided by the Company for the client. Clients consent to the receipt of such contact when they consent to our terms and conditions of use when registering with the Company. Any person wishing to opt out of further contact with the Company at any time whatsoever is entitled to do so, simply by contacting the Company whether by phone or email and requesting that no further contact on behalf of the Company be made.

      Bron: https://bancdebinary.com/privacypolicy/ (26/08/2016)

      2. Je bent geen klant van hen. Dan zou ik de namen, telefoonnummers en andere gegevens van die introducing brokers, zoals Sebastian Cole, doorgeven aan Banc de Binary. Geef ook aan dat deze gasten uit naam van Banc de Binary bellen, daarom zouden zij moeten weten wie het zijn en moet Banc de Binary er voor zorgen dat die gasten geen ongevraagd contact meer met je opnemen.

      Op de contactpagina van Banc de Binary kwam ik voor klachten uit bij: Tracey Ludlam, Manager of Customer Relations, +44-2070992116, complaints@bbinary.com

      Wij vernemen graag of hiermee een einde komt aan de telefoonterreur.

      Met vriendelijke groet,

      TradeBinaireOpties.nl
      Ps. Wanneer je opzoek bent naar een binair optie platform die de service wel in orde heeft, neem dan eens een kijkje bij abcOptions ;)

  2. Ik heb die broker getest vorig maand. Ik wilde even proberen…
    Heb mijn gegevens ingevoerd met mijn telefoon nummer. Ik wilde een oefenaccount eerst maar daar moest ik betalen en geld storten om een oefenaccount te creeren. De minimum was 500€ om te beginnen!! Daar begon het belachelijk te zijn: Ze radden mij aan om met 5000€ te beginnen omdat ik geen ervaring had! Zinloos! Als je geen ervaring hebt, waarom zou je echte geld beginnen te spelen voordat te beginnen te oefenen??
    Veel argumenten werden gebruikt, ik voelde me even slecht aan het einde van het gesprek om geen 5000€ te storten! Die mensen zijn goed en gebruiken veel manipulatie technieken.
    Iedere maandaag en woensdag bellen ze me op mijn telefoon om mij een andere keer proberen te overtuigen om 5000€ te investeren! NONSENSE!
    Echt een goeie broker vinden is moekijker dan wat ik dacht!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *