klantenservice van binaire optie brokers

Klantenservice van binaire optie brokers

Wanneer je wil gaan handelen in binaire opties dan is het erg belangrijk om te letten op de klantenservice van de broker. Zo zijn er een aantal aanbieders van binaire opties, die je volledig platbellen. In deze telefoon gesprekken proberen ze je constant over te halen om te gaan storten. Dit doen ze op een uiterst manipulatieve wijze.

Onze tip voor vervelende binaire optie brokers die tot het irritante aan toe blijven bellen en blijven proberen om je geld over te laten schrijven naar je handelsrekening bij deze broker: Ga niet met ze in zee.

Waaraan herken je goede klantenservice bij een binaire optie broker?

Ten eerste aan de normale wijze van benadering. Heb je een goed gevoel in een gesprek met een accountmanager, in de zin, dat hij je wilt helpen om een betere binaire optie handelaar te worden. Dan is dat waarschijnlijk ook zo. Ten tweede zal hij of zij je uitleggen wat de risico’s zijn van het handelen met binaire opties. Daarnaast geeft een goede accountmanager tips om je te verbeteren als handelaar en zal hij of zij je wijzen handelsinformatie en –strategieën.

In het kort gaat het er dus om dat je je op je gemak voelt en goed wordt geïnformeerd, zonder dat het alleen maar over het storten van geld gaat. Natuurlijk gaat het er voor jou om dat je geld gaat verdien met binaire opties, maar dat moet wel gebeuren op een correcte en goed manier gebeuren bij een betrouwbare binaire opties aanbieder.

Waaraan herken je slechte klantenservice bij een binaire optie broker?

Ellendige accountmanagers zijn er helaas ook, en ook niet te weinig. Opdringerige vervelias vallen je vaak direct na registratie op een handelsplatform al lastig. Ze overstelpen je met twijfelachtige informatie (te mooi om waar te zijn) en zijn er voornamelijk op uit om geld uit je zak te kloppen. Je voelt je vaak een soort van aangevallen en instinctief heb je het gevoel dat het alleen maar gladjakkers zijn die het alleen maar om het geld te doen is.

De remedie tegen irritante binaire optie accountmanagers:

Het belangrijkste is om altijd je gezonde verstand te gebruiken en bij alles wat een klantenservice agent je af te vragen, is dat wel zo? Doe je dit namelijk niet, dan kan je zo maar in de val lopen van de verkoop praatjes van een of andere malafide binaire optie broker. Ga dus nooit met ze in zee en kap iedere vorm van informatie af. Sowieso is het aan te raden om je account uit hun systeem te laten verwijderen. Mocht je vervolgens dan nog door hen benaderd worden, dan kan je klachten indienen.

Heb je eenmaal gestort bij broker met een slechte klantenservice en heb je vragen, dan zul je merken dat ze ook heel lastig te benaderen zijn. En als ze antwoord geven, dan komen ze zelden tot een oplossing.

Welke binaire opties broker heeft de beste klantenservice?

abcOptions heeft verreweg de beste en meest prettige klantenservice van alle binaire optie aanbieders. Ze zullen je bellen op het moment dat je een handelsaccount bij hen aanmaakt en zullen je voorzien van relevante informatie voor het handelen op abcOptions. Het grootste verschil tussen abcOptions en bijvoorbeeld Banc de Binary is dat abcOptions gewoon normaal tegen zijn klanten doet en je niet constant blijft bellen op ongelegen momenten, zoals Banc de Binary met hun aggressieve en uiterst irritante klantenservice agents.

Is goede klantenservice belangrijk voor jou? Dan raden wij je aan om een account te openen bij abcOptions en je zult het zelf ervaren dat een prettige omgangsvorm en goed geïnformeerde agents, je een winstgevendere handelaar van binaire opties kunnen maken. Tot slot is abcOptions ook een van de weinige die altijd reageert op jou vragen/opmerkingen en daar een oplossing voor biedt. Je kan ze eenvoudig benaderen via telefoon, chat op hun website of per e-mail.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *